246 Październik 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Tym razem za granicą
- TEST Z OKŁADKI: Sforzato DSP-07EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: Czerwone Gitary, Breakout, Lady Pank, Rodowicz, Sośnicka (x 2) na płytach SACD ˻ SERIA 6 ˺
- TEST: Aura AV-40 REBIRTH ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Stage III Concepts LEVIATHAN LIMITED EDITION ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: TiGLON MS-DR20R ⸜ interkonekt analogowy RCA
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2024 - Ancient Audio & MSB Technology
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: Audio Video Show 2024 – wybrane atrakcje
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER
- TEST: Pro Audio Bono FULL PEEK 60 ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Shunyata Research GAMMA IC + SP + NR ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Skyanalog G-2 Mk II ⸜ wkładka gramofonowa MC
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
No. 188 Grudzień 2019
- • WSTĘPNIAK: PŁYTA TESTOWA • DEMONSTRACYJNA • SAMPLER
- NAGRODY ROKU 2019 | „High Fidelity”
- TEST Z OKŁADKI: J.Sikora KV12 | ramię gramofonowe
- TEST: Denafpris VENUS MkII | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: FOS Audio FOS-70SXL | platforma antywibracyjna
- TEST: Moonriver Audio MODEL 404 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: SME MODEL 12 | gramofon
- TEST: Sophia Electric 300B | wzmacniacz zintegrowany
- MUZYKA | „Oto płyta” |4|: Komeda Quintet, ASTIGMATIC | w 50. rocznicę śmierci Krzysztofa Komedy Trzcińskiego
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie # 123: DIRK RÄKE i Transrotor
- REPORTAŻ | PRODUCENT: Z wizytą u: CRYSTAL CABLE | SILTECH
- TEST: Fram MAXI 150 | kolumny głośnikowe (aktywne)
- TEST: Phonar VERITAS p6 NEXT | kolumny głośnikowe • wolnostojące
No. 187 Listopad 2019
- • WSTĘPNIAK: ECM • 50 lat doskonałości
- WYSTAWA | ZAPROSZENIE: AUDIO VIDEO SHOW 2019 – to już 8.11!
- TEST Z OKŁADKI: AIR TIGHT ATM-3211 | wzmacniacz mocy
- MUZYKA | RECENZJA: |1| Dudkiewicz/ Niedziela/ Orzechowski/ Stankiewicz/ Tokaj/ Wyleżoł: PIANO SKETCHES ♦ |2| MAP & Krzesimir Dębski: GROOVOBEREK
- TEST: Audiovector R1 SIGNARURE | kolumny głośnikowe
- TEST: Archus Audio PRIMUS | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Ayon Audio SCORPIO XS | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Stability SPIDER | platforma antywibracyjna
- TEST: AudioQuest NIAGARA 1000, 5000, 7000 / TORNADO, THUNDER, NRG-Z3 | kondycjonery napięcia zasilającego AC/kable zasilające AC
- REPORTAŻ | WYSTAWA: Audio Video Show 2019 • Warszawa | POLSKA
- TEST: AudioSolution FIGARO M | kolumny głośnikowe
- TEST: Exposure 5010 Pre + Exposure 5010 PWR | przedwzmacniacz liniowy + końcówki mocy
- TEST: Simaudio by MOON 860A v2 | wzmacniacz mocy
- TEST: Telegärtner M12 SWITCH MAGIC | przełącznik LAN
No. 186 Październik 2019
- • WSTĘPNIAK: OLEŚ DUO | ALONE TOGETHER
- MUZYKA | WYDAWNICTWO: Verve Records • „VERVE MASTER EDITION” | Compact Disc
- ROZMOWA: HANS OLE VITUS NIELSEN | Vitus Audio
- TEST: Cambridge Audio AXR100 | amplituner stereo
- TEST: Chario AVIATOR AMELIA | kolumny głośnikowe
- TEST: Pro-Ject RS2 T + RS2 DIGITAL | transport CD + przetwornik D/A
- TEST: ViaBlue NS-S1 + SC-4 + X-25 | interkonekt + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC (system)
- TEST: Vitus Audio SIA-030 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST Z OKŁADKI: Mark Levinson № 5805 | wzmacniacz zintegrowany
- ROZMOWA | „The Editors” |28|: PANAGIOTIS KARAVITIS • „Part Time Audiophile”
- TEST: Interference Research MODEL 6S | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Marten MINGUS QUINTET | kolumny głośnikowe
- TEST: Solid Core Audio POWER SUPPLY PURIST + POWER NO. 1 PRO | listwa zasilająca AC + kabel zasilający AC
No. 185 Wrzesień 2019
- • WSTĘPNIAK: Jaromir Waszczyszyn – ANCIENT AUDIO i FRAM
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | spotkanie #122: Acrolink 8N-PC8100 PERFORMANTE NERO EDITION | kabel zasilający
- TEST: Antimatter LIGHTING | kolumny głośnikowe
- TEST: Horn Acoustic VIVO | kolumny głośnikowe
- TEST: Pylon Audio RUBY 30 | kolumny głośnikowe
- TEST: Rogoz Audio FINALE/BBS | platforma antywibracyjna
- TEST: WK Audio THE AIR | kabel zasilający AC
- TECHNIKA: O USTAWIANIU GŁOŚNIKÓW słów kilka
- ROZMOWA: MIROSŁAW ANDREJUK | Acoustic Lab – czyli o akustyce wnętrz
- TEST: Audiomica MIAMEN CONSEQUENCE | kabel głośnikowy
- TEST: Fezz Audio MIRA CETI 2A3 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Gigawatt POWERPRIME | kondycjoner napięcia zasilającego AC
- TEST: Avatar Audio Holophony Nr 4 BAMBOO | kolumny głośnikowe
- TEST: KBL Sound RED CORONA POWER | kabel zasilający AC
- CZYTELNICY pytają, redakcja ODPOWIADA
No. 184 Sierpień 2019
- • WSTĘPNIAK: NAJLEPIEJ BRZMIĄCE PŁYTY COMPACT DISC
- TEST Z OKŁADKI: Primare CD15 | odtwarzacz Compact Disc
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #121 : Płyty Ultimate HQCD
- ROZMOWA | Seria „The Editors” |27| : MARK PHILIPS, „The Occasional”
- TEST: C.E.C. TL2 N | transport Compact Disc
- TEST: MOON by Simaudio 650 D | odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Pro-Ject CD BOX DS2 | odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Clarus CRIMSON POWER | kabel zasilający AC
- MUZYKA | REEDYCJA | WYWIAD: Popol Vuh, The Essential Album Collection Vol. 1 ⁜ CD
- TEST: Audiolab 6000CDT | transport Compact Disc
- TEST: Cambridge Audio AXC35 | odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Nordost QPOINT | Resonance Synchronizer
- TEST: Gryphon SCORPIO S | odtwarzacz Compact Disc
- TEST: NuPrime CDP-9 | odtwarzacz Compact Disc
No. 183 Lipiec 2019
- • WSTĘPNIAK: POLONIKA JAPOŃSKIE
- TEST Z OKŁADKI: PrimaLuna EVO 100 | przetwornik cyfrowo-analogowy
- MUZYKA | OTO PŁYTA |3|: VARIUS MANX, The Beginning - LP, CD, MC
- TEST: Dynaudio CONFIDENCE 20 | kolumny głośnikowe
- TEST: Lumin X1 | odtwarzacz plików audio
- TEST: Music Hall mmf-3.3 | gramofon
- TEST: Primare I25 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Revel PERFORMA 228Be | kolumny głośnikowe
- TEST: Vermöuth Audio REFERENCE POWER CORD | kabel zasilający AC
- TEST | FIRST STEP AUDIO: JBL LIVE 400BT | słuchawki Bluetooth
- TEST: Audiolab 6000N PLAY + 6000A | odtwarzacz plików audio + wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Kinki Studio EX-P7 + EX-B7 | przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Nordost PURPLE FLARE | kabel głośnikowy
- TEST | LIFESTYLE AUDIO: Ruark Audio R5 | system all-in-one
No. 182 Czerwiec 2019
- • WSTĘPNIAK: KLASA D – po co to komu?
- TEST: GMPTech FF8 | kolumny głośnikowe
- REPOTRAŻ | WYSTAWA: HIGH END 2019 – Monachium
- ROZMOWA: MARCIN HAMERLA & PAWEŁ GORGOŃ | firma HEM
- TEST: Denafrips ARES | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: MOON by Simaudio MiND 2 | transport plików audio
- TEST: NuPrime EVOLUTION DAC + EVOLUTION ONE | przedwzmacniacz/DAC + wzmacniacz mocy (monobloki)
- TEST: Pro-Ject X2 | gramofon
- MUZYKA | RECENZJA: POLISH JAZZ • Seria „Remaster 2016” | vol. 9 | vol. 46 | vol. 52 | vol. 58 | vol. 59 | vol. 69 • COMPACT DISC
- TEST Z OKŁADKI: Ayon Audio SPIRIT V | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Avatar Audio HOLOPHONY № 2 BAMBOO | kolumny głośnikowe
- TEST: LampizatOr PACIFIC | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: The Chord Company SHAWLINE X | interkonekt + kabel głośnikowy
- TEST: Trilogy 915R + 995R (x2) | przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy (monobloki)
No. 181 Maj 2019
- • WSTĘPNIAK: PIĘTNAŚCIE LAT PÓŹNIEJ 15. rocznica powstania „High Fidelity”
- TEST Z OKŁADKI: Leben CS600X | wzmacniacz zintegrowany
- MUZYKA | RECENZJA: MASAYUKI TAKAYANAGI, KAORU ABE, Kaitaiteki Kokan (Kaitai Teki Kokan) | Compact Disc
- TEST: DS Audio DS-2W | wkładka gramofonowa/przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Haiku-Audio SEnsei 300B | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Hijiri SM2R „Sound Matter” | kabel zasilający AC
- TEST: Oyaide TUNAMI GPX v2 THE ULTIMATE | kabel zasilający AC
- TEST: Shelter 901 Type III | wkładka gramofonowa (MC)
- TEST: ViV laboratory Ltd. RIGID FLOAT 7/Ha | ramię gramofonowe
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #120: ADAM CZERWIŃSKI i AC RECORDS – taśma, „laquer”, test pressing LP
- TECHNIKA | PORADNIK: MIKRODOSTRAJANIE |3|, czyli czas na kable
- TEST: AirTight ATM-300R | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Hana SL MONO | wkładka gramofonowa (MC | mono)
- TEST: Reimyo CDT-777 TOKU | transport Compact Disc
No. 180 Kwiecień 2019
- • WSTĘPNIAK: POCHWAŁA (NIE)FORMATU DIRECT-TO-DISC LP Albo: BERLINER MEISTER SCHALLPLATTEN
- TEST Z OKŁADKI: Cambridge Audio ALVA TT | gramofon
- MUZYKA | RECENZJA: MATEUSZ FRANCZAK, Nigh-night | CD • LP
- FELIETON | IX PLICHTOWSKIE SPOTKANIE SONICZNE, czyli „PSS Społem”: JA SZPIEG, czyli o WTYCZKACH i innych aspektach audio
- TEST: AudioPhase HYBRID IC | interkonekt analogowy RCA
- TEST: Erzetich Audio DEIMOS + PHOBOS | wzmacniacz słuchawkowy + słuchawki
- TEST: Keces E40 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Pro-Ject ORTOFON CENTURY | gramofon
- TEST: Vermöuth Audio REFERENCE RCA-FT01-Rho-Ho | interkonekt analogowy RCA
- LISTY OD CZYTELNIKÓW | odpowiedzi od redakcji
- ROZMOWA | PRODUCENT: JERRY BLOOMFIELD • Falcon Acoustics
- TEST: Line Magnetic LM-845 PREMIUM | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Mytek BROOKLYN BRIDGE | odtwarzacz plików audio
- TEST: Transrotor ALTO TMD | gramofon
- TEST: Shunyata Research VENOM RCA + VENOM SP | interkonekt analogowy RCA + kabel głośnikowy
No. 179 Marzec 2019
- • WSTĘPNIAK: PASSION FOR VINYL. PART II
- TEST Z OKŁADKI: FinkTeam BORG | kolumny głośnikowe
- ROZMOWA: KARL-HEINZ FINK | Fink Audio-Consulting/FinkTeam | właściciel
- TEST: Acoustic Revive ABSOLUTE-POWER CORD | kabel zasilający AC
- TEST: Astell&Kern AK T5p 2nd GENERATION | słuchawki
- TEST: Audiovector QR 5 | kolumny głośnikowe
- TEST: JBL MODEL 4306 | kolumny głośnikowe
- TEST: Musical Fidelity M2scd | odtwarzacz Compact Disc
- TEST: SPEC RPA-MG1000 | wzmacniacz zintegrowany/wzmacniacz mocy
- TEST: Tentogra OSCAR | gramofon
- TEST: Chario CIELO | kolumny głośnikowe
- TEST: Wireworld LUNA 8 ⁙ The Chord Company C-LINE ⁙ Nordost WHITE LIGHTING | interkonekty analogowe ⁝ RCA
- TEST: Falcon Acoustics LS3/5a | kolumny głośnikowe
- TEST: JPLAY FEMTO | odtwarzacz audio – program
- TEST: Pylon Audio OPAL 30 | kolumny głośnikowe
- TEST: Boulder 1110 + 1160 | przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
No. 178 Luty 2019
- • WSTĘPNIAK: AC RECORDS VINYL CLUB & „HIGH FIDELITY”. Czyli o tym, co Adam Czerwiński sobie wymyślił, a w czym my również chcemy mieć udział
- TEST Z OKŁADKI: Lumïn T2 | odtwarzacz plików audio
- MUZYKA | RECENZJA: RUDŹ & PAUSZEK, Panta Rhei, CD | LP
- TEST: Accuphase E-480 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Avatar Audio RECEPTOR | docisk antywibracyjny
- TEST: Kuzma STABI R | gramofon
- TEST: MOON 390 | odtwarzacz plików/przedwzmacniacz liniowy
- TEST: Sennheiser HD 820 + HDV 820 | słuchawki + wzmacniacz słuchawkowy
- CZYTELNICY pytają, redakcja ODPOWIADA
- .
- TECHNIKA | PORADNIK: MIKRODOSTRAJANIE |2|, czyli czas na elektronikę
- MUZYKA | RECENZJA: „High Fidelity” & Vinyl Club AC Records • Wojtek Karolak & Adam Czerwiński, In A Sentimental Mood, LP
- TEST: Vivid Audio KAYA 45 | kolumny głośnikowe
- TEST: Verictum ARIA | listwa zasilająca AC
- MUZYKA | RECENZJA: Krzysztof Duda, LIVE, Compact Disc
No. 177 Styczeń 2019
- • WSTĘPNIAK: PIĘTNAŚCIE LAT „HIGH FIDELITY” I CO Z TEGO WYNIKA
- TEST Z OKŁADKI: KBL Sound RED CORONA | interkonekt + kabel głośnikowy
- WYWIAD: LUIS FERNANDES | finite elemente, CEO
- TECHNIKA | PORADNIK: MIKRODOSTRAJANIE |1|, czyli ustawiamy głośniki
- TEST: Audio Reveal FIRST | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Finite Elemente CERABALL, CERABASE CLASSIC | nóżki antywibracyjne
- TEST: Music Hall mmf1.3 | gramofon
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #119: FRAM (świątecznie)
- REPORTAŻ | WYSTAWA: Audio Video Show 2018 okiem czytelnika | Warszawa/Polska
- MUZYKA | OTO PŁYTA |2|: Porter Band, HELICOPTERS
- TEST: Erzetich Audio MANIA | słuchawki
- TEST: Feliks Audio EUFORIA 2018 | wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Goldring ETHOS | wkładka gramofonowa
- TEST: Musical Fidelity M2si | wzmacniacz zintegrowany
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity