250 Luty 2025
- • WSTĘPNIAK: FIZYCZNIE OBECNI Czyli raz jeszcze o nośnikach
- TEST Z OKŁADKI: XACT S1 Evo ⸜ transport plików audio
- MUZYKA ⸜ seria „Oto płyta” № 12: OMNI, Omni, Veriton ⸜ 1985
- MUZYKA ⸜ recenzja: 3 x Three Blind Mice – YAMA & JIRO, HOKOSAWA, SUZUKI ⸜ remaster 2024 • SACD/CD
- MUZYKA ⸜ recenzja: KENICHI TSUNODA BIG BAND, Mixer's Lab Sound Series Vol. 4, „Stereo Sound Analog Record Collection” • LP + SACD/CD (2024)
- TEST: ACCUPHASE E-4000 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: AUDIOPHASE TSUNAMI ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: SME MODEL 60 + VA ⸜ gramofon + ramię gramofonowe
- TEST: TAIKO AUDIO Olympus XDMI Server + XDMI I/O ⸜ transport plików audio
- KSIĄŻKA ⸜ recenzja: TONY HIGGINS, MIKE PEDEN, J Jazz Book - Free and Modern Jazz Albums, Barely Breakin Even Music, Londyn 2024
- TEST: AUDIOLAB 9000Q + 9000P ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
- TEST: BRICASTI DESIGN M19 + M11 ⸜ transport SACD + DAC
- TEST: GP-REBLADE Blade Harmony Premium ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: NORMA AUDIO Revo DAC-2 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy

Rok:
2025 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2006 - 2009 250 Luty 2025

- • WSTĘPNIAK: FIZYCZNIE OBECNI Czyli raz jeszcze o nośnikach
- TEST Z OKŁADKI: XACT S1 Evo ⸜ transport plików audio
- MUZYKA ⸜ seria „Oto płyta” № 12: OMNI, Omni, Veriton ⸜ 1985
- MUZYKA ⸜ recenzja: 3 x Three Blind Mice – YAMA & JIRO, HOKOSAWA, SUZUKI ⸜ remaster 2024 • SACD/CD
- MUZYKA ⸜ recenzja: KENICHI TSUNODA BIG BAND, Mixer's Lab Sound Series Vol. 4, „Stereo Sound Analog Record Collection” • LP + SACD/CD (2024)
- TEST: ACCUPHASE E-4000 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: AUDIOPHASE TSUNAMI ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: SME MODEL 60 + VA ⸜ gramofon + ramię gramofonowe
- TEST: TAIKO AUDIO Olympus XDMI Server + XDMI I/O ⸜ transport plików audio
- KSIĄŻKA ⸜ recenzja: TONY HIGGINS, MIKE PEDEN, J Jazz Book - Free and Modern Jazz Albums, Barely Breakin Even Music, Londyn 2024
- TEST: AUDIOLAB 9000Q + 9000P ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
- TEST: BRICASTI DESIGN M19 + M11 ⸜ transport SACD + DAC
- TEST: GP-REBLADE Blade Harmony Premium ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: NORMA AUDIO Revo DAC-2 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
249 Styczeń 2025

- • WSTĘPNIAK: CIEMNO, CIEMNIEJ, WSPANIALE Czyli o dźwięku w 2025 roku
- TEST Z OKŁADKI: Circle Labs V1000 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- TEST: Ayre VX-8 ⸜ wzmacniacz mocy • stereo
- TEST: WK Audio THERAY ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Essential Audio Tools DC BLOCKER ⸜ filtr składowej stałej
- TEST: Next Level Tech ETHER RCA ⸜ interkonekt analogowy RCA + kable głośnikowe
- TEST: SPEC RSA-AX1000 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- MUZYKA ⸜ recenzja: KING CRIMSON, Red. 50th Anniversary Edition, SHM-CD / Blu-ray Audio ⸜ 2024
- KSIĄŻKA ⸜ recenzja: ROLAND SCHELLIN, Nagra, wyd. Ernst Hrabalek Publishing, 2023
- WYWIAD: HISAO NATSUME, Sakuraphon ⸜ wydawnictwo
- TEST: Lumin T3x ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Ayon Audio SCORPIO III ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity