246 Październik 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Tym razem za granicą
- TEST Z OKŁADKI: Sforzato DSP-07EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: Czerwone Gitary, Breakout, Lady Pank, Rodowicz, Sośnicka (x 2) na płytach SACD ˻ SERIA 6 ˺
- TEST: Aura AV-40 REBIRTH ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Stage III Concepts LEVIATHAN LIMITED EDITION ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: TiGLON MS-DR20R ⸜ interkonekt analogowy RCA
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2024 - Ancient Audio & MSB Technology
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: Audio Video Show 2024 – wybrane atrakcje
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER
- TEST: Pro Audio Bono FULL PEEK 60 ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Shunyata Research GAMMA IC + SP + NR ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Skyanalog G-2 Mk II ⸜ wkładka gramofonowa MC
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
No. 128 grudzień 2014
- • WSTĘPNIAK: 3 x MŁODOŚĆ
- NAGRODY ROKU 2014 “HIGH FIDELITY”
- TEST: Dubiel Acoustics NIRVANA – odtwarzacz CD
- TEST: Mytek MANHATTAN – przetwornik cyfrowo-analogowy/przedwzmacniacz/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Lumin S1 – odtwarzacz plików audio
- TEST: Transrotor DARK STAR SILVER SHADOW – gramofon
- REPORTAŻ: Audio Show 2014 | cz. 2 – wystawa, Warszawa
- WYWIAD: SCOT HULL, “Part Time Audiophile” – redaktor naczelny | cykl: “The Editors”
- TEST: Ayon Audio SPHERIS III LINESTAGE – przedwzmacniacz liniowy
- TEST: PMC TWENTY 26 – kolumny głośnikowe
- TEST: iFi STEREO 50 + LS3.5 – wzmacniacz/DAC + kolumny głośnikowe
- TEST: ModWright PH 150 – przedwzmacniacz gramofonowy
- WYWIAD: YOAV GEVA, YG Acoustics – właściciel, CEO
- FELIETON: Przychodzi facet… XXIV: TRAFIONY, ZATOPIONY
- FELIETON: Ze ślepym o kolorach, czyli o tym, jak nie byłem na Audio Show 2014
- CZYTELNICY PYTAJĄ, REDAKCJA ODPOWIADA
No. 127 listopad 2014
- • WSTĘPNIAK: AUDIO SHOW 2014: trzy razy „High Fidelity” KARLRECORDS: świat to za mało
- TEST: Trenner&Friedl ISIS – kolumny głośnikowe
- TEST: BC Acoustique EX 888 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: KBL Sound RED EYE – kabel cyfrowy
- TEST: AURALiC ARIES – odtwarzacz plików audio
- TEST: Aries Cerat INCITO – przedwzmacniacz liniowy
- FELIETON: NAUTILUS - wizyta w domu pełnym cudów
- NOWOŚCI BRANŻY AUDIO
- REPORTAŻ: Audio Show 2014, cz. 1 – wystawa w Warszawie
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #95: Accuphase DG-58 | Jim S. Saito, Mark M. Suzuki, Tatsuki Tozuka, Kohei Nishigawa w Krakowie
- FELIETON: Przychodzi facet… XXIII – „Sztuka słuchania”
- TEST: Jeff Rowland MODEL 125 (x2) – wzmacniacz mocy
- TEST: Dynaudio Confidence C1 Platinum – kolumny głośnikowe
- TEST: Kondo KAGURA – wzmacniacz mocy
- TEST: Lector DIGITUBE S-192 – przetwornik cyfrowo-analogowy
No. 126 październik 2014
- • WSTĘPNIAK: MUSIC ON VINYL
- TEST: Acoustic Revive RCA-1.5TRIPLE C-FM + SPC-2.5TRIPLE C-FM – interkonekt + kabel głośnikowy
- TEST: Spendor A6R – kolumny głośnikowe
- TEST: Mark Levinson No. 52 – przedwzmacniacz liniowy
- TEST: YBA PASSION PRE/DAC 550 + POWER AMPLIFIER 650 - przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Norma REVO IPA-70B – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: PTP Audio SOLID9 + Audiomods SERIES FIVE – gramofon + ramię gramofonowe
- WYWIAD: ANDRZEJ PONIATOWSKI | AUDIOMIX
- CZYTELNICY PYTAJĄ, REDAKCJA ODPOWIADA
- FELIETON: Przychodzi facet…XXII – Telefon wysłuchania
- TEST: Manger MSSp1 – kolumny głośnikowe
- TEST: HiFiMAN HE-560 – słuchawki
- KONKURS 10/10: Divine Acoustics - kilka słów o wygranej
- TEST: Vermöuth Audio BLACK PEARL - kabel głośnikowy
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 125 wrzesień 2014
- • WSTĘPNIAK: KRÓL ROGER i RCM AUDIO SENSOR PRELUDE IC,
- TEST: G•Lab Design Fidelity BLOCK – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Linear Audio Research IA-120H – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Closer Acoustics EVA – kolumny głośnikowe
- TEST: Pro Audio Bono LIGNOFOL AVP – platforma antywibracyjna
- TEST: Franc Audio Accessories WOOD BLOCK SLIM – platforma antywibracyjna
- TECHNIKA: Polskie magnetofony szpulowe – historia prawdziwa
- FELIETON: Przychodzi facet.... XXI: KUPUJEMY GRAMOFON!
- WYWIAD: KRZYSZTOF DUDA - muzyk, kompozytor
- CZYTELNICY PYTAJĄ, REDAKCJA ODPOWIADA
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- TEST: Rogoz Audio 3RP1 BBS - platforma antywibracyjna
- TEST: Audiophilar HIGH END LINE III – stolik antywibracyjny
- TEST: Zontek + Linnart P-1 – gramofon + przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Fonica VIOLIN + F03 rev.3 – gramofon + ramię
- TEST: Abyssound ASP-1000 + ASX-2000 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
No. 124 sierpień 2014
- • WSTĘPNIAK: AUDIOFIL W CZYTELNI
- TEST: Ultrasone EDITION 5 – słuchawki
- TEST: Kaiser Acoustics CHIARA – kolumny głośnikowe
- TEST: Graham Audio LS5/9 – kolumny głośnikowe
- TEST: Golden Ear TRITON SEVEN – kolumny głośnikowe
- TEST: Pro-Ject CD BOX RS + PRE BOX RS DIGITAL – transport CD + DAC/przedwzmacniacz
- WYWIAD: Keith Martin, ISOTEK – dyrektor generalny
- FELIETON: Przychodzi facet..., cz. XX: PAN POŻYCZY...
- KONKURS 10/10: Wyniki, cz. 2
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- TEST: OPPO PA-1 + HE-1 - słuchawki + wzmacniacz słuchawkowy/DAC
- TEST: Questyle CMA800R – wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Phasemation HD-7A192 – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Audiovector K3i – kolumny głośnikowe
- TEST: Tenor Audio LINE 1/POWER 1 – przedwzmacniacz liniowy
- Krakowskie Towarzystwo Soniczne, spotkanie #94: DIRK SOMMER | Sommelier Du Son & GERHARD HIRT | Ayon Audio
- TEST: Ayon Audio SIGMA – przetwornik cyfrowo-analogowy
No. 123 lipiec 2014
- • WSTĘPNIAK: POCHWAŁA LAT 70.
- TEST: Pylon Audio PEARL 25 – kolumny głośnikowe
- TEST: Pro Audio Bono SE HAT – platforma antywibracyjna
- TEST: Albedo APTICA – kolumny głośnikowe
- TEST: Thrax MAXIMUS + DIONYSOS + SPARTACUS – DAC + przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Melodika BL 30 – kolumny głośnikowe
- TEST: Audeze LCD- XC – słuchawki
- FELIETON: Przychodzi facet... XIX - MODA NA SUKCES
- FELIETON: WOJNA ŻEŃSKO-MĘSKA, czyli prosta historia o... zasłuchaniu
- FELIETON: Prezentacja sprzętu T+A z serii HV
- WYWIAD: John Marks - „Stereophile”, Senior Contributing Editor and Columnist
- WYWIAD: Ken Christianson – Pro Musica (Naim Label), Chicago
- DIY Plus: CLOCKWORK & ELICA – kolumny głośnikowe
- KONKURS 10/10: Ludzie, sprzęt, wygrane
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 122 czerwiec 2014
- • WSTĘPNIAK: AUDIOFIL: PIĘĆ GRZECHÓW GŁÓWNYCH
- KONKURS 10/10 – WYNIKI
- TEST (temat z okładki): Funk LITTLE SUPER DECK – gramofon
- REPORTAŻ: High End 2014, M.O.C., Monachium – wystawa audio
- TEST: elinsAudio manufacture MILE – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy (SYSTEM)
- TEST: Pro-Ject 1XPRESSION CARBON CLASSIC - gramofon
- TEST: Thales TTC-Compact + LEVIBASE + SIMPLICITY Mk2 – gramofon + podstawa + ramię gramofonowe
- FELIETON: Przychodzi facet… XVIII - PO ROZUM DO GŁOWY
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- WYWIAD: Art Dudley, “STEREOPHILE” – Editor At Large
- TEST: Ayon Audio CROSSFIRE III – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Citrone TubeDAC – DAC/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Aurender X100L – odtwarzacz plików audio
- TEST: Raidho S2 – kolumny głośnikowe
- DIY Plus: DIY Z ASPIRACJAMI - No. 1 (czyli wstępniak)
- KTS: Spotkanie #93 - Audiodesksysteme Gläß
- CZYTELNICY PYTAJĄ, REDAKCJA ODPOWIADA
No. 121 maj 2014
- • WSTĘPNIAK: 75 LAT | 10 LAT
- TEST: Triode TRX-M300 REFERENCE EDITION – wzmacniacz mocy
- TEST: Accuphase DP-720 – odtwarzacz SACD
- TEST: Marantz PM8005 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Onkyo TX-8020 – amplituner stereofoniczny
- FELIETON: Przychodzi facet ..., cz. XVII - CO NA GŁOWĘ?
- REPORTAŻ: RECORD STORE DAY 2014 | Kraków – upgrade
- REPORTAŻ: JONATHAN BROOKS-MARTIN - IsoTek w Chilloucie
- TEST: Acrolink 7N-AD2090 SPECIALE – interkonekt analogowy RCA
- TEST: ZYX R-1000 Airy3 X/TB – wkładka gramofonowa
- TEST: Final Audio Design PANDORA HOPE VI – słuchawki
- TEST: SoulNote SA710 - wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Robert Koda TAKUMI K-15 – przedwzmacniacz liniowy
- TEST: C.E.C. TL0 3.0 – transport Compact Disc
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- KONKURS 10/10 - WSTĘPNE WYNIKI
No. 120 kwiecień 2014
- • WSTĘPNIAK: KONCERT W DOMU
- TEST: Origin Live AURORA MkIII ONYX – gramofon + ramię
- TEST: Crayon CFA-1.2 – wzmacniacz stereofoniczny
- TEST: MBL CORONA C51 – wzmacniacz zintegrowany
- HYDE PARK: AUDIO I HI-FI. Moja historia (1996-2014)
- WYWIAD: Marek Lewandowski, Audiofeels
- FELIETON: Przychodzi facet… XV - DWAJ MOCARZE. MUZYKA I SZTUKA
- REPORTAŻ: Chillout na świecie. Chillout w Krakowie
- FELIETON: i = interactive, Fi = fidelity... O iFi Audio słów kilka
- WYWIAD: Michał Wilczyński, GAD Records
- KONKURS 10/10 - zbliżenie
- TEST: Resonessence LABS MIRUS – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Goldring LEGACY GL 0007M – wkładka gramofonowa
- MUZYKA: Sabina,Toujours, NAIM Label - recenzja
- TEST: Shunyata TRITON + ALPHA DIGITAL/ANALOG/ANALOG HC – kondycjoner sieciowy + kable sieciowe
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 119 marzec 2014
- • WSTĘPNIAK: GDZIE JEST MUZYKA?
- TEST: TechDAS AIR FORCE ONE – gramofon
- TEST: APS TRINITY – kolumny aktywne
- TEST: Jeff Rowland CONTINUUM SII – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Research SP20 – przedwzmacniacz liniowy/gramofonowy
- TEST: Advance Acoustic X-i60 – wzmacniacz zintegrowany
- FELIETON: Przychodzi facet… XV
- TECHNIKA: Restauracja pięciogwiazdkowa – remastering wg Anny Wojtych
- TECHNIKA: Polskie gramofony do lat 70. – zarys historyczny
- LISTY OD CZYTELNIKÓW – ODPOWIEDZI OD REDAKCJI
- TEST: Dynaudio Excite X34 – kolumny głośnikowe
- TEST: Quadral SIGNO AVANTGARDE 20 – kolumny głośnikowe
- TEST: Brinkmann BARDO + EMT-ti MC | Pi MC + EDISON – gramofon + wkładki gramofonowe + przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Coctail Audio X30 + Usher S520 MkII + Vovox INITIO LS/INITIO Power - okablowanie i akcesoria – kompletny system audio
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 118 luty 2014
- • WSTĘPNIAK: Unboxing – kilka słów o boxach
- TEST: Tannoy MERCURY V1i – kolumny głośnikowe
- TEST: Trenner & Friedl PHAROAH – kolumny głośnikowe
- TEST: AbysSound ASX-1000 – wzmacniacz mocy
- TEST: PMC DB1 GOLD – kolumny głośnikowe
- TEST: Alluxity PRE + ONE - przedwzmacniacz + końcówka mocy
- TEST: Cambridge Audio AZUR 851D – przetwornik cyfrowo-analogowy
- FELIETON: Przychodzi facet… XIV
- TEST: Vermouth Audio BLACK CURSE + RED VELVET – interkonekt + kabel głośnikowy
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Pre-Audio BT-1301 – gramofon z ramieniem
- TEST: Teddy Pardo TeddyPre PR1 + TeddyAmp ST60 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: EMM Labs XDS1 V2 – odtwarzacz SACD
- TEST: Ayon Audio ORTHOS XS – wzmacniacz mocy
- TEST: JBL Studio Monitor 4429 – kolumny głośnikowe
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 117 styczeń 2014
- • WSTĘPNIAK: BLACK FRIDAY | Records Store Day, czyli jak to się robi w Polsce
- TEST: Accuphase E-600 – wzmacniacz zintegrowany
- FELIETON: Przychodzi facet… XIII
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #92: Raaven Bava (dCS) w Krakowie
- TEST: Tellurium Q BLACK DIAMOND + BLACK POWER – interkonekt + kabel głośnikowy + kabel sieciowy (system)
- TEST: Block C250 + V250 – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- HYDE PARK: AdFontes – kilka myśli użytkownika
- TEST: Hegel SUPER – przetwornik/wzmacniacz słuchawkowy
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Melodika BL40 – kolumny głośnikowe
- TEST: KBL Sound REFERENCE POWER DISTRIBUTOR + RED EYE – listwa sieciowa + kable sieciowe (system)
- TEST: Ardento SET 300B + DAC + ALTER 2 – wzmacniacz + DAC + kolumny
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- TEST: Ancient Audio MASTER STUDIO – kolumny aktywne
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity