246 Październik 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Tym razem za granicą
- TEST Z OKŁADKI: Sforzato DSP-07EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: Czerwone Gitary, Breakout, Lady Pank, Rodowicz, Sośnicka (x 2) na płytach SACD ˻ SERIA 6 ˺
- TEST: Aura AV-40 REBIRTH ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Stage III Concepts LEVIATHAN LIMITED EDITION ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: TiGLON MS-DR20R ⸜ interkonekt analogowy RCA
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2024 - Ancient Audio & MSB Technology
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: Audio Video Show 2024 – wybrane atrakcje
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER
- TEST: Pro Audio Bono FULL PEEK 60 ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Shunyata Research GAMMA IC + SP + NR ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Skyanalog G-2 Mk II ⸜ wkładka gramofonowa MC
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
224 Grudzień 2022
- • WSTĘPNIAK: O BOXACH
- TEST Z OKŁADKI: Lime Ears ANIMA ⸜ słuchawki IEM
- FELIETON ⸜ Seria „Po drugiej stronie lustra”: EMIL STOŁECKI ⸜ Lime Ears, właściciel, konstruktor
- NAGRODA: NAGRODY ROKU 2022 wg „High Fidelity”
- FELIETON ⸜ seria „Kobiecym (od)słuchem” ˻ Cz. 2 ˺: W poszukiwaniu właściwego dźwięku
- TEST: Audio Reveal FIRST MkII ⸜ wzmacniacz zintegrowany • lampowy
- TEST: Gradient R-5 REVOLUTION ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Rega io ⸜ wzmacniacz zintegrowany • tranzystorowy
- TECHNIKA ⸜ nagrania: DAW • DIGITAL AUDIO WORKSTATION. Komputerowe systemy rejestracji dźwięku ˻ Cz. 2 ˺ - MUZYKA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 136: MARCIN OSTAPOWICZ (JPLAY, JCAT, XACT) o plikach audio
- TEST: Thunder Melody GRAAL BLACK ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- TEST: Haiku Audio SELENE KT 150 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: J. Sikora KV9 MAX ZIRCONIUM SERIES ⸜ ramię gramofonowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: CHARLIE HADEN & PAT METHENY, Beyond The Missouri Sky (Short Stories), Universal Classic & Jazz (Japan), UHQCD
No. 223 Listopad 2022
- • WSTĘPNIAK: WYSTAWA jako doświadczenie KONCERTOWE
- TEST Z OKŁADKI: XACT S1 ⸜ transport plików audio
- TECHNIKA ⸜ nagrania: DAW • DIGITAL AUDIO WORKSTATION. Komputerowe systemy rejestracji dźwięku ˻ Cz. 1 ˺
- TEST: Acrolink 7N-A2080 LEGGENDA & 7N-DA2090 LEGGENDA ⸜ interkonekty analogowe RCA
- TEST: APL DSD-MR SE ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Cyrus CLASSIC PRE ⸜ przedwzmacniacz analogowy
- TEST: Lumin T3 ⸜ odtwarzacz plików audio
- WYSTAWA ⸜ reportaż: AUDIO VIDEO SHOW 2022 ⸜ Warszawa
- TECHNIKA ⸜ remastering: ESOTERIC MASTERING • Master Sound Works ⸜ studio masteringowe
- TEST: Circle Labs P300 + 2 x M200 ⸜ przedwzmacniacz + wzmacniacze mocy (monobloki)
- TEST: Rekkord F-300 ⸜ gramofon • automatyczny
- TEST: Wattson Audio EMERSON ANALOG ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: GEORGE MICHAEL, Older, Virgin/Epic | Sony Music Labels SICP-31544-5, 2 x COMPACT DISC (1996) ⸜ Remaster 2022
No. 222 Październik 2022
- • WSTĘPNIAK: ROGER WATERS O WOJNIE, czyli artysta wobec świata i świat wobec artysty
- TEST Z OKŁADKI: Bladelius ASK ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- WYWIAD ⸜ seria „THE EDITORS” № 35: ANDRIJA ĆURKOVIĆ ⸜ „Hi-Fi Media” | CHORWACJA
- TEST: AudioPhase MOMENTUM ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Crystal Cable ART SERIES DA VINCI ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC (system)
- TEST: Musical Fidelity MX-STREAM ⸜ transport plików audio
- TEST: TiGLON TMB-DR20E ⸜ platforma antywibracyjna
- WYSTAWA: Audio Video Show 2022 • WARSZAWA ⸜ zaproszenie
- FELIETON ⸜ seria „KOBIECYM ODSŁUCHEM”: Część pierwsza, O MÓZGU
- WYSTAWA ⸜ zapowiedź: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2022. Rozkład jazdy
- TEST: Care Orchestra CELESTIAL DEEP BREATH EVO ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: MuzgAUDIO DAC-01T ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Raidho X1t ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Weiss DAC502 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- NAGRODA: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2022
No. 221 Wrzesień 2022
- • WSTĘPNIAK: CENA CHCIWOŚCI Czyli o tym, że dobre intencje nie wystarczą i że potrzebna jest również uczciwość
- TEST Z OKŁADKI: Pylon Audio JADE TWENTY ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe/podstawkowe
- WYWIAD: MATEUSZ JUJKA ⸜ Pylon Audio
- TEST: Avatar Audio RECEPTOR ⸜ podstawki antywibracyjne do kabli głośnikowych
- TEST: Sulek Audio 9x9 ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: Thunder Melody GRAAL ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- WYWIAD: KONRAD RAŚ, RAFAŁ HŁADZIAK ⸜ Thunder Melody
- TEST: Audio Phonique PCM/DSD DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: GigaWatt PC-4 EVO+ ’21 ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- WYWIAD: ADAM SZUBERT ⸜ GigaWatt
- TEST: KBL Sound FLUID v2 ⸜ interkonekt analogowy RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Katharsis Technology COINCIDENCE ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: Tentogra WoWo ⸜ gramofon
- MUZYKA ⸜ recenzja: KRZYSZTOF DUDA, Audiofonica, Soliton SL 1293, COMPACT DISC (2022)
No. 220 Sierpień 2022
- • WSTĘPNIAK: FUTURE NOSTALGIA, czyli o regresie
- TEST Z OKŁADKI: Music Hall STEALTH ⸜ gramofon
- MUZYKA ⸜ seria OTO PŁYTA № 8: JUSTYNA STECZKOWSKA, Dziewczyna szamana, Pomaton EMI (1996)
- TEST: Audio Physic SPARK 6 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Divine Acoustics COPERNICUS ⸜ kabel głośnikowy
- TEST: GigaWatt POWERSYNC ULTRA ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Questyle M15 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy • mobilny
- MUZYKA ⸜ recenzja: WOJTEK KAROLAK, 80th Birthday Concert, AC Records ACR024, 180 g LP
- TEST: Audio Research I/50 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Western Electric 91 E ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Kora TB200 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- LISTY: CZYTENICY pytają REDAKCJA odpowiada
No. 219 Lipiec 2022
- • WSTĘPNIAK: O ZNACZENIU Czyli dlaczego nie lubię w technice koloru niebieskiego
- TEST Z OKŁADKI: WK Audio THE RED ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: AudioPhase BILBERRY ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Boulder 812 ⸜ odtwarzacz plików audio/przedwzmacniacz/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Børresen Acoustics 05 SILVER SUPREME EDITION ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: JBL 4305P ⸜ kolumny aktywne • podstawkowe
- TEST: Rekkord F-400 ⸜ gramofon • automatyczny
- MUZYKA ⸜ recenzja: SŁAWEK SEMENIUK, Slavic Horizons, COMPACT DISC (2022)
- YOUTUBE ⸜ TECHNIKA: WOJCIECH PACUŁA o płytach CD-R i SACD (wiedza tajemna cz. 1)
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 135: PAWEŁ „BEMOL” ŁADNIAK i sztuka masteringu
- TEST: Accuphase P-7500 ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: Audio Phonique SINGULARITY ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: TAD EVOLUTION TWO (E2) ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Well Tempered Lab AMADEUS 254 GT ⸜ gramofon
No. 218 Czerwiec 2022
- • WSTĘPNIAK: JA, DEPESZOWIEC
- TEST Z OKŁADKI: Lumïn U2 MINI ⸜ transport plików audio • światowa premiera
- WYSTAWA ⸜ reportaż: HIGH END 2022 ⸜ Monachium
- WYWIAD: GABI VAN DER KLEY-RIJNVEL ⸜ Crystal Cable
- TEST: Ancient Audio VINTAGE HORTEN ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Avatar Audio Holophony Nr 2 III ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: SHABAKA, Afrikan Culture, Impulse!/Tidal Master, FLAC MQA 24/44,1 (2022)
- WYWIAD: ADAM ZIEMIANIN ⸜ poezja i muzyka
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 134: Ayon Audio KRONOS ⸜ DAC/przedwzmacniacz • światowa premiera
- TEST: Wattson Audio MADISON ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Cammino M15.3 ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Thunder Melody ESTACADE BLACK ⸜ podstawki pod kable
- TEST: Next Level Tech RCA FLAME ⸜ interkonekt RCA
No. 217 Maj 2022
- • WSTĘPNIAK: PO CO DZIENNIKARZ? W 18. rocznicę powstania HIGH FIDELITY
- TEST Z OKŁADKI: Kondo Io-XP & SFZ ⸜ wkładka gramofonowa MC & transformator step-up
- TEST: Crozzzone CZ-8A ⸜ słuchawki • dynamiczne
- TEST: Furutech PROJECT V1 ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Soul Note P-3 SPECIAL EDITION ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: TiGLON TPL-2000U ⸜ kabel USB
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: YOUNG NOVELS, Blue, GOLBA MUSIC/Tidal, FLAC 16/44,1 | 2022
- TEST: Analog Relax EX300 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Audio Replas cz. 1 • CPC-43ACP ⸜ pasywny filtr AC
- TEST: Audio Replas cz. 2 • OPT-30HG20SS HR/3P & OPT-100HG-FLAT-SS HR/4P ⸜ podstawki antywibracyjne
- TEST: TAD EVOLUTION Me-2 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: GHOST, Impera, Loma Vista Recording/Universal Music LLC (JAPAN) UICB-10007, COMPACT DISC (2022)
- NAGRODA: Nagrody Statement in High Fidelity ⸜ German Edition 2022 – przyznane!
No. 216 Kwiecień 2022
- • WSTĘPNIAK: MAŁE „w”, A TYLE ZNACZY
- TEST Z OKŁADKI: Grandinote SUPREMO ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- NAGRODA ⸜ STATEMENT in High Fidelity 2021 | Polish Edition: Thiele TA01 & Siltech CLASSIC LEGEND ⸜ wręczenie nagród
- TEST: Haiku Audio IRIS LINE & SEnsei 211 POWERAMP ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy & wzmacniacz mocy
- TEST: Luna Cables LUNA ROUGE ⸜ interkonekt analogowy & kable głośnikowe
- TEST: PrimaLuna EVO 400 POWERAMP ⸜ wzmacniacz mocy
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: Jay’s Audio CDT3 Mk3 & DAC2 Mk3 ⸜ transport Compact Disc & przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Audio Note COBRA ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Octave JUBILEE PRE SE & MONO SE – przedwzmacniacz liniowy & wzmacniacz mocy
- TEST: Phasemation EA-320 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Viniusaudio TVC 05 SPECIAL EDITION ⸜ przedwzmacniacz liniowy
No. 215 Marzec 2022
- • WSTĘPNIAK: „A WIĘC WOJNA!”
- TEST Z OKŁADKI: Base POWER BASE HIGH-END 6 ⸜ listwa zasilająca AC
- WYWIAD ׀ Seria THE EDITORS № 34: ROY GREGORY ⸜ dziennikarz niezależny
- TEST: Lemon Audio MEZZOFORTE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Synergistic Research ATMOSPHERE EUPHORIA SX ⸜ interkonekt RCA & kabel głośnikowy
- TEST: Avatar Audio PLATFORMA NUMER TRZY ⸜ platforma antywibracyjna
- MUZYKA ⸜ recenzja: DARK LEAVES, Dark Leaves, COMPACT DISC (2021)
- TEST: Closer Acoustics OGY ⸜ kolumny głośnikowe | podstawkowe
- TEST: 432 EVO MASTER ⸜ transport plików audio
- TEST: Audio Physic MIDEX 2 ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Lecontoure AIRLINE 150 REFERENCE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Pylon JASPER MONITOR 18 ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- MUZYKA ⸜ recenzja: OLEŚ BROTHERS & DOMINIK STRYCHARSKI, Koptycus, Audio Cave ACD-001-2022, COMPACT DISC (2022)
No. 214 Luty 2022
- • WSTĘPNIAK: WIELKIE SŁOWA
- TEST Z OKŁADKI: Ferrum ERCO ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- MUZYKA ⸜ Seria OTO PŁYTA • № 9: MYSLOVITZ, Skalary, mieczyki, neonki, Pomaton EMI, COMPACT DISC | 2004
- TEST: Ayon Audio TRITON EVO MONO ⸜ wzmacniacz mocy (monobloki)
- TEST: Merason DAC1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Morel HÖGTALARE ⸜ głośnik Bluetooth
- TEST: Stealth DREAM 20-20 AC ⸜ kabel zasilający AC
- MUZYKA ⸜ recenzja: LUDOVICO EINAUDI, Underwater, FLAC MQA 24/96
- TEST: Boulder 1161 ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: MuzgAUDIO DAC-01S ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Mytek LIBERTY II ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: TAD CR1TX ⸜ kolumny głośnikowe
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: ART BLAKEY & JAZZ MESSENGERS, First Fligh to Tokyo. Lost 1961 Recordings, SHM-SACD (2022)
- MUZYKA ⸜ recenzja: IMMANUEL WILKINS, The 7th Hand, Blue Note | Universal 3832750/Tidal Master, FLAC MQA 24/96 (2022)
No. 213 Styczeń 2022
- • WSTĘPNIAK: KIEDY DUŻY JEST ZA DUŻY?
- TEST Z OKŁADKI: Accuphase DC-1000/DP-1000 ⸜ transport SACD + DAC
- TEST: Acoustic Energy AE320 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: JBL L52 CLASSIC ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Well Tempered Lab AMADEUS JR. ⸜ gramofon
- TEST: Vibex GRANADA PLATINUM ⸜ listwa zasilająca AC
- MUZYKA ⸜ Recenzja: McCOY TYNER TRIO, Live in Gdynia, AC Records ACR 020, 2 x Long Play (2021)
- TEST: Dual CS-429 ⸜ gramofon (automatyczny)
- TEST: Musician DRACO ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Ortofon VERISMO ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Oyaide VONDITA-X ⸜ kabel zasilający AC
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- NOWOŚCI: Zupełnie nowa strona HIGH FIDELITY NEWS!!!
- MUZYKA ⸜ Recenzja: NATE MARCERAU Duets | Golden Gate Bridge. Muzyka konkretna na gitarę i most, How So Records/Tidal, FLAC 16/44,1 (2021)
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity