246 Październik 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Tym razem za granicą
- TEST Z OKŁADKI: Sforzato DSP-07EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: Czerwone Gitary, Breakout, Lady Pank, Rodowicz, Sośnicka (x 2) na płytach SACD ˻ SERIA 6 ˺
- TEST: Aura AV-40 REBIRTH ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Stage III Concepts LEVIATHAN LIMITED EDITION ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: TiGLON MS-DR20R ⸜ interkonekt analogowy RCA
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2024 - Ancient Audio & MSB Technology
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: Audio Video Show 2024 – wybrane atrakcje
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER
- TEST: Pro Audio Bono FULL PEEK 60 ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Shunyata Research GAMMA IC + SP + NR ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Skyanalog G-2 Mk II ⸜ wkładka gramofonowa MC
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
No. 200 Grudzień 2020
- • WSTĘPNIAK: PO CO JESTEŚMY I DLACZEGO
Czyli 200. wydanie „High Fidelity” - TEST Z OKŁADKI: Ayon Audio CD-35 II HIGH FIDELITY EDITION | odtwarzacz Compact Disc
- NAGRODA | BEST SOUND 2020: NAJLEPSZE PRODUKTY mijającego roku wg redakcji „HIGH FIDELITY”
- TEST: Esoteric K-01XD | odtwarzacz Super Audio CD
- TEST: Furutech BOOSTER BRACE SINGLE | element antywibracyjny
- TEST: MELCO N10 45th ANNIVERSARY LIMITED EDITION | odtwarzacz plików audio
- TEST: PS Audio STELLAR STRATA | wzmacniacz zint./odtwarzacz plików
- TEST: SME MODEL 6 | gramofon
- MUZYKA | RECENZJA: ELLA FITZGERALD, The Lost Berlin Tapes, TEST PRESS, 2 x LP ([1962] 2020)
- FELIETON | XI Plichtowskie Spotkanie Soniczne, czyli „PSS Społem”: POKAŻ KOTKU CO MASZ W ŚRODKU... cz. 2, tym razem o płytach LP
- TEST: Ferrum HYPSOS | zasilacz liniowy
- TEST: Gryphon ESSENCE | przedwzmacniacz liniowy
- TEST: JBL HDI 3600 | kolumny głośnikowe
- TEST: WestminsterLab QUEST & REI | przedwzmacniacz & wzmacniacz mocy
No. 199 Listopad 2020
- • WSTĘPNIAK: JAK GŁOŚNO? Czyli: dlaczego nagrania nie zawsze brzmią tak samo
- TEST Z OKŁADKI: Ideon Audio ABSOLUTE STREAM & DAC & TIME | transport plików & regenerator sygnału USB & DAC
- TEST: AURALiC Aries G2.1 & Vega G2.1 & Leo GX.1 | transport plików & odtwarzacz plików & zegar taktujący
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK NR 2 | interkonekt analogowy RCA
- TEST: Charles Martin VIOLIN | kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONFIDENCE 50 | kolumny głośnikowe
- TEST: Harbeth P3ESR XD | kolumny głośnikowe
- TEST: HexMat YELOOW BIRD | mata gramofonowa
- MUZYKA | Słuchamy: DIANA KRALL, This Dream of You, VERVE MUSIC GROUP | FLAC MQA 24/44,1
- NAGRODA: STATEMENT in HIGH FIDELITY 2020 | POLISH EDITION
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #128: AYON AUDIO S-10 II | odtwarzacz plików audio
- TEST: PrimaLuna EVO 200 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Fyne Audio F701 | kolumny głośnikowe
- TEST: JBL STUDIO MONITOR 4349 | kolumny głośnikowe
- LISTY | CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
No. 198 Październik 2020
- • WSTĘPNIAK: PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA Czyli o tym, na czym siedzą audiofile
- TEST: RCM Audio THE BIG PHONO | przedwzmacniacz gramofonowy
- ROZMOWA | Seria „The Editors” |30|: DAVE CLARK • „Positive Feedback”
- TEST: Ayon Audio CD-35 MkII | odtwarzacz CD
- TEST: Monitor Audio MONITOR 300 (G4) | kolumny głośnikowe
- TEST: Pilius LEONIDAS | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Pro Audio Bono PAB CERAMIC 60 SN | nóżki antywibracyjne
- TEST: Usher SD-500 | kolumny głośnikowe
- MUZYKA | Słuchamy: DOMINIK WANIA, Lonely Shadows, LP, CD, FLAC MQA 24/96 | ECM
- ROZMOWA | MUZYKA: Andreas Spreer TACET | wydawnictwo muzyczne
- TEST: Interference Research GR-01 | przedwzmacniacz gramofonowy | MM
- TEST: Engström ARNE | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Thöress EHT MONO | wzmacniacz mocy
- TEST: Thunder Melody MONUMENT | platforma antywibracyjna
- MUZYKA | Słuchamy: ART BLAKEY & THE JAZZ MESSENGERS Just Coolin’, Blue Note/Universal Music LLC (Japan) | SHM-SACD
No. 197 Wrzesień 2020
- • WSTĘPNIAK: POLSKI PRODUCENT. A KTO TO TAKI?
- TEST Z OKŁADKI: Circle Labs A200 | wzmacniacz zintegrowany
- WYWIAD | PRODUCENT: Andrzej Zawada, ESA | właściciel, projektant
- PSS SPOŁEM | FELIETON |X|: „Pokaż kotku, co masz w środku”, czyli o płytach CD raz jeszcze
- TEST: Avatar Audio NUMER DWA Mk2 | kolumny głośnikowe
- TEST: Fezz Audio AURIGA | kabel zasilający AC
- TEST: Franc Audio Accessories CERAMIC DISC TH | nóżki antywibracyjne
- TEST: Sinus Audio OTL 6N13S ProAudio | wzm. słuchawkowy
- MUZYKA | SŁUCHAMY: PRIYA DARSHINI Periphery | Chesky Records, ALAC 24/192 & Master CD-R
- MUZYKA | SŁUCHAMY: Yello Point, Polydor | Universal Music Group/Tidal Master | FLAC MQA 24/48
- TEST: Closer Acoustics ADAM & 300B PROVOCATEUR | kol. & wzm.
- TEST: Gigawatt PC-4 EVO+ | kondycjoner napięcia zasilającego
- TEST: hORNS 5degrees No110 | kolumny głośnikowe
- TEST: Projekt Nostromo WOLF 2 | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Felix-Audio EUFORIA 20th ANNIVERSARY Edition | wzmacniacz słuchawkowy
No. 196 Sierpień 2020
- • WSTĘPNIAK: Niewolnicy formy
- TEST: CS Port TAT2 & AFU1-2 | gramofon & ramię gramofonowe
- ROZMOWA ♦ Seria „The Editors” |№ 29|: Eric Teh • „Eric’s Hi-Fi Blog”
- TEST: Chord Company EPIC XL | kabel głośnikowy
- TEST: Ideon Audio AYAZI mk2 & 3R MASTER TIME BLACKSTAR EDITION | DAC & zegar taktujący USB
- TEST: Music Hall CLASSIC | gramofon
- TEST: oBravo HAMT-3 MkII | słuchawki
- TEST: Tiglon TPL-2000A | kabel zasilający AC
- MUZYKA | RECENZJA: Hania Rani HOME na LP
- MUZYKA | RECENZJA: Norah Jones Pick Me Up From the Floor
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: English Electric 8SWITCH | przełącznik LAN
- TEST: Nordost QRT |№ 4| → QKORE6 | sztuczna masa
- TEST: Synergistic Research FOUNDATION IC & SC & AC | interkonekt & kabel głośnikowy & kabel zasilający
- TEST: Rockna WAVELIGHT | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Métronome Technologie AQWO | odtwarzacz Compact Disc
No. 195 Lipiec 2020
- • WSTĘPNIAK: CZARNA DZIURA
Czyli o tym, co pozostanie po współczesnej muzyce - TEST Z OKŁADKI: Haiku-Audio SEnsei 211 | wzmacniacz zintegrowany
- WYWIAD: WIKTOR KRZAK ♦ Haiku-Audio | właściciel, konstruktor
- TECHNIKA: MITSUBISHI ProDigi, czyli o szpulowych magnetofonach cyfrowych raz jeszcze | część 3: NAGRANIA c.d. |
- TEST: Aurorasound HEADA | wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Melco S100 | przełącznik LAN
- TEST: Monitor Audio BRONZE 200 G6 | kolumny głośnikowe ♦ wolnostojące
- TEST: Musician PEGASUS R2R DAC | przetwornik cyfrowo-analogowy
- MUZYKA | RECENZJA: MARTA ZALEWSKA ♦ Marta Zalewska | POLSKIE RADIO PRCD 2240 | Compact Disc
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #127: Ancient Audio VINTAGE OSLO | aktywne kolumny głośnikowe
- TEST: AudioPhase USB | kabel USB
- TEST: Boulder 866 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: GoldenEar Technology BRX | kolumny głośnikowe
- TEST: S.M.S.L M500 | przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
No. 194 Czerwiec 2020
- • WSTĘPNIAK: O TYM, DLACZEGO POTRZEBUJEMY EKSPERTÓW (na gwałt!)
- TEST Z OKŁADKI: Heed Audio LAGRANGE | wzmacniacz zintegrowany
- MUZYKA ♦ „Oto płyta” |6|: Helmut Nadolski, Meditation/Medytacje, Veriton SXV-786, LP (1974)
- TEST: Arylic S50 PRO | odtwarzacz plików audio/przedwzmacniacz
- TEST: Canor CD 1.10 | odtwarzacz Compact Disc
- TEST: JCAT OPTIMO 3 DUO | zasilacz DC
- TEST: Silent Angel RHEIN Z1 | transport plików/serwer
- TEST: Van Den Hul THE EXTENDER | generator fal
- TEST: AudioSolutions VIRTUOSO S | kolumny głośnikowe
- TEST: Avatar Audio DreamLink NUMER 4 | kabel głośnikowy
- TEST: Ayon Audio SPIRIT SE | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Xavian CORALLO ESCLUSIVO | kolumny głośnikowe
- TEST: X-quisite ST | wkładka gramofonowa MC
- MUZYKA | RECENZJA: ADAM CZERWIŃSKI/KRZESIMIR DĘBSKI/ WOJCIECH NIEDZIELA AC Records – Two For Two: Reference Acoustique | 45 rpm, 180 g LP
- MUZYKA | RECENZJA: Tsuyoshi Yamamoto Trio „Live At Jazz Is” | Vol. 1 & Vol. 2 | SACD
No. 193 Maj 2020
- • WSTĘPNIAK: 16 LAT „HIGH FIDELITY”
- TEST Z OKŁADKI: SPEC RSA-V10 | wzmacniacz zintegrowany
- TECHNIKA: MITSUBISHI ProDigi czyli o szpulowych magnetofonach cyfrowych raz jeszcze | część 1|
- MUZYKA | „Oto płyta” |5|: 2 plus 1 • BLUE LIGHTS OF PASADENA (Disco Version) Maxi-SP
- TEST: CS Port IME1 | jonizator/demagnetyzer płyt LP
- TEST: Miyajima Audio Lab DESTINY | wkładka gramofonowa MC
- TEST: My Sonic Lab SIGNATURE | wkładka gramofonowa MC
- TEST: Phasemation EA-550 | przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- MUZYKA | RECENZJA: die ANGEL, Utopien 1 | Adam Czerwiński & Darek Oleszkiewicz, Raindance
- TECHNIKA: MITSUBISHI ProDigi, czyli o szpulowych magnetofonach cyfrowych raz jeszcze | część 2|
- Krakowskie Towarzystwo Soniczne | Spotkanie #126: Korespondencyjnie
- TEST: Aurorasound VIDA | przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- TEST: Accuphasse E-380 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: I-O Data SOUNDGENIC HDL-RAS2T | transport plików/serwer
- TEST: Oyaide OR-800 B ADVANCE | kabel głośnikowy
No. 192 Kwiecień 2020
- • WSTĘPNIAK: KORONAWIRUS A SPRAWA AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: BennyAudio IMMERSION | gramofon
- TEST: Chord Electronics ULTIMA 5 | wzmacniacz mocy
- TEST: Fezz Audio GRATIA | przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Graham Audio LS5/9f | kolumny głośnikowe
- TEST: REL S/510 (x 2) | subwoofer aktywny
- TEST: SA SAXO 60 | kolumny głośnikowe
- MUZYKA: CLANNAD • In a Life time | ROGER ENO & BRIAN ENO • Mixing Colours | ARTUR ROJEK • Kundel
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: Acrolink MEXCEL 7N-PC9900 | kabel zasilający AC
- TEST: Bladelius ODEN | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Brinkmann TAURUS & 12.1 | gramofon & ramię gramofonowe
- TEST: My Monitors MY5 PASSIVE | kolumny głośnikowe
- TEST: Pro Audio Bono CERAMIC 80 SN | nóżki antywibracyjne
No. 191 Marzec 2020
- • WSTĘPNIAK: FIRST PRESS COMPACT DISC
- TEST Z OKŁADKI: The Gryphon ETHOS | odtwarzacz Compact Disc
- WYWIAD: JUAN GARCIA-HERREROS • The Snow Owl | The World of Hans Zimmer – A Symphonic Celebration
- FELIETON: SOYATON, czyli słów kilka o emocjach
- TEST: FoilFlex FOILFLEX | kable głośnikowe
- TEST: Chord Company EPICx | kable głośnikowe
- TEST: Dynavoice DEFINITION DM-6 | kolumny głośnikowe
- REPORTAŻ | WYSTAWA: AUDIO VIDEO SHOW PRAHA 2020 • patronat medialny: „High Fidelity”
- REPORTAŻ | Z wizytą w… „High Fidelity”: RADOSŁAW RUTKA i kable zasilające „na wymiar”
- TEST: Accuphase E-800 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Reveal SECOND | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Line Magnetic LM-210 IA | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: NORDOST QTR |3| QSOURCE • zasilacz DC
No. 190 Luty 2020
- • WSTĘPNIAK: JESIEŃ FORMATU COMPACT DISC
- TEST Z OKŁADKI: Struss POLONEZ № 1 | kolumny głośnikowe
- REPORTAŻ: Z wizytą w… „High Fidelity” | Alex Brady & Nordost QPOINT x 4
- TEST: Dynaudio CONFIDENCE 30 | kolumny głośnikowe
- TEST: Final A8000 | słuchawki IEM
- TEST: I-O Data SOUNDGENIC HDL-RA4TB | odtwarzacz plików audio/dysk NAS
- TEST: Synergistic Research POWERCELL ONE | filtr napięcia zasilającego AC
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #125: 1st PRESS. Czyli co?
- TEST: Air Tight ATE-3011 | przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Arcam SA30 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: DiDiT DAC212SEII | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Pylon Audio PEARL 20 | kolumny głośnikowe
No. 189 Styczeń 2020
- • WSTĘPNIAK: Muzyka ze sklepu: ZAMKNIĘTE
- TEST Z OKŁADKI: SoulNote A-2 SE | wzmacniacz zintegrowany
- TECHNIKA | REPORTAŻ: Z wizytą w… „HIGH FIDELITY”, czyli: akustyka pokoju odsłuchowego
- TEST: Avatar Audio RECEPTOR NUMER 2 | nóżki antywibracyjne
- TEST: Black Cat Cables SILVERSTAR | kabel zasilający AC
- TEST: Cambridge Audio CXN (V2) 2 • CXN81 | odtwarzacz plików • wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Viablue NF-S6 AIR SILVER QUATTRO • SC-6 AIR SILVER SERIES • X-SILVER POWER | inter. RCA • kabel głośnikowy • kabel AC
- TEST: YBA GENESIS PRE5A • GENESIS A6 | przedwzmacniacz • wzmacniacz mocy
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE • Spotkanie #124: The Beatles, ABBEY ROAD | czyli remix wg Gilesa Martina
- TECHNIKA: AAD | ADD | DDD, czyli SPARS Code w XXI wieku
- TEST: Acoustic Revive „REALITY ENHANCER” RET-XLR/RCA • RES-XLR/RCA
- TEST: Audio Stability THE ONE • X DISC | nóżki antywibracyjne
- TEST: Ayon Audio EPSILON EVO MONO | wzmacniacz mocy
- TEST: Primare R35 | przedwzmacniacz gramofonowy
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity