248 Grudzień 2024
- • WSTĘPNIAK: IDZIE MŁODOŚĆ
Czyli kilka uwag na temat świata „starych” - TEST Z OKŁADKI: GigaWatt POWERMASTER 25th ANNIVERSARY LIMITED EDITION ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- NAGRODY: NAGRODY ROKU 2024 wg „High Fidelity”
- TEST: Audio Phonique DESIRE ⸜ kable głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONTOUR LEGACY ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Laiv HP2A ⸜ przedwzmacniacz/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: MoreAudio CS100 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Sugden MASTERCLASS IA-4 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 149: ART FARMER, High Fidelity presents: Art Farmer in Wrocław
- TEST: Aurender A1000 ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK № 1 ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: DS Audio DS MASTER 3 ⸜ wkładka gramofonowa • optyczna + przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: TiGLON TPL-2000L PROFESSIONAL ⸜ kabel LAN
- MUZYKA ⸜ recenzja: Namysłowski, Laboratorium, Kombi, SBB – „Polskie Nagrania Catalogue Selections” SACD ˻ SERIA 7 ˺
- LISTY: CZYTELNICY piszą, REDAKCJA ODPOWIADA
Rok:
2025 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2006 - 2009 No. 212 Grudzień 2021
- • WSTĘPNIAK: Sprawa fortepianu, czyli przypadek FAZIOLI
- TEST Z OKŁADKI: Circle Audio P300 & M200 ⸜ przedwzmacniacz liniowy & wzmacniacz mocy
- NAGRODY ROKU 2021 według HIGH FIDELITY
- FELIETON: AUDIOFIL A.D. 2021 ⸜ odsłuch we Wrocławiu
- TEST: Flow by Allegro FLOW ONE ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Chord Electronics ANNI ⸜ wzmacniacz słuchawkowy/zintegrowany
- TEST: Dynaudio EMIT 50 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Fyne Audio F500SP ⸜ kolumny głośnikowe
- TECHNIKA NAGRANIOWA: RADAR – rejestrator twardodyskowy ⸜ cz. 3 MUZYKA (II)
- TEST: Lumin P1 ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Muarah MU-2 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- TEST: Pro Audio Bono PAB ceramic 100 ⸜ podstawki pod kable
- TEST: Thiele TA01 ⸜ ramię gramofonowe
No. 211 Listopad 2021
- • WSTĘPNIAK: SYSTEM REFERENCYJNY JAKO ŹRÓDŁO CIERPIEŃ/RADOŚCI (niepotrzebne skreślić)
- TEST Z OKŁADKI: Locus Audio HOME ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Audel MAGIKA Mk2 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Avatar Audio HOLOPHONY NUMER 4 III ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Monitor Audio SILVER 100 G7 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Roksan ATESSA ⸜ gramofon
- TEST: Solid Core Audio PURIST PREMIUM x6 & POWER NO. 1 PREMIUM ⸜ listwa zasilająca AC & kabel zasilający AC
- WYWIAD ⸜ „The Editors” № 33: JIM AUSTIN • „Stereophile” ⸜ redaktor naczelny
- TECHNIKA NAGRANIOWA: RADAR – rejestrator twardodyskowy ⸜ cz. 2 MUZYKA
- TEST: Analog Relax EX-1000 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Bryston BR-20 ⸜ przedwzmacniacz liniowy/DAC/odtwarzacz plików
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | spotkanie № 133: MARCIN OLEŚ: kontrabas znaczy wszechświat
- NAGRODA: STATEMENT in High Fidelity 2021 ⸜ German Edition ⸜ wręczenie nagród
- MUZYKA | RECENZJA: JORGE ROSSY PUERTA, ECM Records ECM 2661, FLAC MQA 24/96 (2021)
No. 210 Październik 2021
- • WSTĘPNIAK: OTOCZENI: DOLBY ATMOS i 360º REALITY AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: JBL SA750 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- FELIETON: Silent Angel N16 LPS + Tiglon TPL-2000L + Tiglon TPL-2000A, czyli routing w systemie HIGH FIDELITY
- TEST: Acoustic Revive RTS-30 | RKI-5005 ⸜ mata gramofonowa | podkładki antywibracyjne
- TEST: Dynavoice CLASSIC CL-26 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Pro-Ject DEBUT PRO ⸜ gramofon
- TEST: Siltech CLASSIC LEGEND 880i + 880L ⸜ interkonekt + kabel głośnikowy
- TECHNIKA: RADAR – rejestrator HD ⸜ cz.1 TECHNIKA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie #132: SILTECH CLASSIC LEGEND, czyli Gabi van der Kley-Rijnveld i Edwin van der Kley w Krakowie (po raz kolejny)
- TEST: Allnic T-2000 30th ANNIVERSARY ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Balanced Audio Technology VK-3500 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Shunyata Research HYDRA DELTA D6 ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- TEST: Xavian STELLA ESCLUSIVA ⸜ kolumny głośnikowe
No. 209 Wrzesień 2021
- • WSTĘPNIAK: POCZTÓWKA Z WAKACJI Albo: RADMOR
- TEST Z OKŁADKI: Divine Acoustics BELLATRIX ⸜ kolumny głośnikowe
- WYWIAD: PIORT GAŁKOWSKI • Divine Acoustics ⸜ właściciel, konstruktor
- TEST: AudioPhase OPIUM STANDARD ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Miltra OTL-8XT ⸜ wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Rogoz Audio VOLTA/BBS ⸜ platforma antywibracyjna
- TEST: Verictum DEMIURG SP ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA | Recenzja: JULIAN LAGE, Squint, Blue Note, 180 g colour LP
- MUZYKA | WYWIAD: Muzyka elektroniczna w czasach zarazy ⸜ o swoich doświadczeniach opowiadają: MAREK BILIŃSKI, KRZYSZTOF DUDA, ROBERT KANAAN, TOMASZ PAUSZEK, PRZEMYSŁAW RUDŹ i MICHAŁ WILCZYŃSKI/GAD Records
- TEST: JCAT INITIO 3 ⸜ zasilacz DC
- WYWIAD: MARCIN OSTAPOWICZ • JPLAY/JCAT ⸜ właściciel, konstruktor
- TEST: KBL Sound SIGNATURE SERIES HIMALAYA II ⸜ interkonekt + kabel głośnikowy
- TEST: Lime Ears PNEΠMA ⸜ słuchawki dokanałowe (IEM)
- TEST: VinylSpot.pl ALL YOU NEED ⸜ platforma antywibracyjna
No. 208 Sierpień 2021
- • WSTĘPNIAK: CISZA, czyli słów kilka o SAMOCHODACH ELEKTRYCZNYCH
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #131: ANCIENT AUDIO REDUX
- TEST: Acoustic Revive RCG-24K ⸜ sztuczna masa
- TEST: Audiovector R 6 AVANTGARDE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Aurender N20 ⸜ transport plików audio
- TEST: Denafrips TERMINATOR PLUS ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Hibiki SDS DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: JBL 4309 STUDIO MONITOR ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST Z OKŁADKI: C.E.C. TL2N + DA SL ⸜ transport CD + przetwornik D/A
- FELIETON: Finite Elemente MASTER REFERENCE PAGODE EDITION MkII ⸜ stolik antywibracyjny
- TEST: Gold Note PH-1000 + PSU-1250 + TUBE-1012 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- TEST: S.M.L.S AO200 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: Merason FREROT + POW1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy + zasilacz liniowy
No. 207 Lipiec 2021
- • WSTĘPNIAK: MOJE WAKACYJNE MARZENIA
- TEST Z OKŁADKI: Ferrum OOR ⸜ wzmacniacz słuchawkowy
- NAGRODA: STATEMENT in High Fidelity 2021 | GERMAN EDITION
- XII Plichtowskie Spotkanie Soniczne: Audiofoł w kinie
- TEST: Audio Reveal JUNIOR ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Fezz Audio SAGITA + 2 x TITANIA POWER (mono) ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy (monobloki)
- TEST: GigaWatt PERFORMANCE PowerSync Plus ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: KBL Sound HIMALAYA II ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Spendor CLASSIC 100 ⸜ kolumny głośnikowe
- MUZYKA | RECENZJA: STEPHAN MICUS, Winter’s End, ECM Records/Tidal, FLAC 16/44,1
- TEST: Audio Relax EX-500 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Acoustic Revive RPC-1K ⸜ filtr napięcia zasilającego AC
- TEST: Aurorasound AFE-10 | AFE-11 ⸜ kompensator dla wkładek MM | RIAA Converter
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK NUMER 4 ⸜ kabel zasilający AC
- MUZYKA | recenzja: SŁAWEK JASKUŁKE for RAFAŁ BUJNOWSKI, Music on Canvas, Sea Label/Core Port PROZ-10063, COMPACT DISC (2020/2021)
No. 206 Czerwiec 2021
- • WSTĘPNIAK: KOLOROWE JARMARKI
- TEST Z OKŁADKI: Ancient Audio SILVER PHONO ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- MUZYKA ⸜ OTO PŁYTA № 8: Soyka ACOUSTIC | LP, CD (1995)
- TEST: Audio Research REFERENCE 80S ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: Buchardt S400 SIGNATURE ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Cambridge Audio EVO INT150 ⸜ wzmacniacz zintegrowany/odtwarzacz plików
- TEST: Lector Strumenti CDP-603 ⸜ odtwarzacz Compact Disc
- FELIETON: Reliable Corporation UBERLIGHT FLEX 3100 TL ⸜ lampa oświetleniowa do gramofonu
- MUZYKA | SŁUCHAMY: JAMES TAYLOR, American Standard ⸜ Fantasy 8807215009, 2 x 45 RPM, 180 g LP (2020)
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #130: PATRICIA BARBER Café Blue ⸜ 1STEP LP | IMPEX RECORDS
- TEST: Ayon Audio SCORPIO II ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: JBL L85 CLASSIC ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Kiseki BLACK ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Silent Angel N16 LPS ⸜ przełącznik LAN
No. 205 Maj 2021
- • WSTĘPNIAK: ILE WART JEST AUTOGRAF?
- ROZMOWA ⸜ THE EDITORS № 31: MICHAEL LAVORGNA ⸜TwitteringMachines.com | REDAKTOR NACZELNY ⸜ USA
- MUZYKA | REEDYCJA: FRANK SINATRA Sinatra’s Sinatra ⸜ Stereo Sound Publishing, SACD/CD
- TEST: Accuphase DP-570 ⸜ odtwarzacz SACD
- TEST: Aurorasound PREDA-III ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: Hana UMAMI RED ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Shelter HARMONY ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: TiGLON TPL 2000 R/RCA ⸜ interkonekt RCA
- TEST Z OKŁADKI: Phasemation PP-200 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- MUZYKA | WYDAWNICTWO: Ultra Art Record ⸜ JAPONIA
- TEST: Acoustic Revive RWL-III ABSOLUTE ⸜ panel akustyczny
- TEST: Murasakino SUMILE + NOBALA ⸜ wkładka gramofonowa MC + transformator step-up
- TEST: SoulNote D-2 E ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- MUZYKA | SŁUCHAMY: JEAN-MICHEL JARRE Amazônia ⸜ Tidal, FLAC 16/44,1- BINAURAL VERSION
No. 204 Kwiecień 2021
- • WSTĘPNIAK: JESZCZE BARDZIEJ SEKRETNE ŻYCIE SYSTEMU AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: Muarah MT-1 EVO & PSC ⸜ gramofon & sterownik
- TEST: AOL Audio PILOT ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Lime Ears AETHER R ⸜ słuchawki dokanałowe (IEM)
- TEST: Rogue Audio DRAGON ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: Soyaton BENCHMARK RCA ⸜ interkonekt RCA
- MUZYKA | SŁUCHAMY: BEHN GILLECE STILL DOING OUR THING, Posi-Tone/Tidal, FLAC 16/44,1
- TEST: Thunder Melody VACUUM INFINITUM BLACK ⸜ filtr napięcia zasilającego AC
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- ROZMOWA: MATEUSZ SOŁTYSIK ⸜ MS acoustics | realizator dźwięku
- TEST: Dynaudio HERITAGE SPECIAL ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Musician MONOCEROS ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: Pear Audio BLUE KID THOMAS & CORNET 2 ⸜ gramofon & ramię gramofonowe
- TEST: Pro-Ject PHONO BOX RS2 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
No. 203 Marzec 2021
- • WSTĘPNIAK: SEKRETNE ŻYCIE SYSTEMÓW AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: Dan D’Agostino PROGRESSION INTEGRATED | wzmacniacz zintegrowany
- TECHNIKA: ADAT. 30 lat formatu. Cz. 2 – nagrania
- TEST: Avatar Audio NUMER 3 BAMBOO Mk II | kolumny głośnikowe
- TEST: Next Level Tech. WATER | interkonekt RCA
- TEST: Ruark R1 Mk IV | przenośne radio FM/DAB/DAB+
- MUZYKA | SŁUCHAMY: Jakob Bro, Arve Henriksen, Jorge Rossy, Uma Elmo, ECM Records/TIDAL MQA 24/96
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | spotkanie #129: SANTANA Santana, Super Audio CD (2020)
- TECHNIKA: ADAT. 30 lat formatu. Cz. 3 – nagrania c.d.
- TEST: Audio Reveal SECOND SINGATURE | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: BAT VK-80i | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Bladelius LOKE | wzmacniacz mocy
- TEST: S.M.L.S M400 | przetwornik cyfrowo-analogowy
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA | SŁUCHAMY: ADAM CZERWIŃSKI & DAREK OLESZKIEWICZ feat. LARRY KOONSE, Pictures, AC Records 017/2020, „Limited Edition | № 019/600”, 180 g Gray Wax LP (2021)
No. 202 Luty 2021
- • WSTĘPNIAK: KSIĄŻKI DO CZYTANIA I OGLĄDANIA
Czyli co warto przeczytać i oglądnąć, a co związane jest z branżą audio - TEST Z OKŁADKI: Mark Levinson No. 5101 | odtwarzacz SACD/plików
- TECHNIKA | NAGRANIA: Alesis ADAT. 30 lat formatu
- TEST: Accuphase C-3900 | przedwzmacniacz liniowy
- TEST: Cambridge Audio EDGE M | wzmacniacz mocy
- TEST: MoFi Electronics StudioDeck FUNDATION+ | gramofon
- TEST: TiGLON MS-DF12R & MSS-DF100SP & MS-DF12A | interkonekt analogowy & kabel głośnikowy & kabel zasilający AC
- MUZYKA | SŁUCHAMY: ROBERT KANAAN, Teardrops, NorthStar Music, Master CD-R | WAV 24/44,1
- MUZYKA | SŁUCHAMY: VOICES OF THE COSMOS Interstellar Space, gusstaff records, 180 g LP | Master CD-R
- MUZYKA | RECENZJA ⸜ Polish Jazz „Remaster 2017”: YOUNG POWER | Vol. 72 & Jarosław Śmietana SOUNDS & COLOURS | Vol. 73
- TEST: Fezz Audio SCULPTOR REFERENCE | listwa zasilająca AC
- TEST: Luna Cables MAUVE | interkonekt analogowy & kabel głośnikowy
- TEST: Phonar p4NEXT SE | kolumny głośnikowe
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
No. 201 Styczeń 2021
- • WSTĘPNIAK: MASTERING À LA STREAMING
- TEST Z OKŁADKI: SoulNote S-3 v2 | odtwarzacz SACD
- MUZYKA | Oto płyta № 7: ABRAXAS 99 • Compact Disc (1999)
- TEST: AudioSolutions OVERTURE O304F Mk3 | kolumny głośnikowe
- TEST: Cyrus CDt-XR | transport Compact Disc
- TEST: Lector DIGIDRIVE TL-3 | transport Compact Disc
- TEST: WestminsterLab ULTRA | kable głośnikowe
- MUZYKA | RECENZJA: PETER BERNSTEIN & GUIDO DI LEONE, TRIBUTE TO JIM HALL, ABEAT FOR JAZZ ABJZ220, Tidal FLAC 16/44,1
- ROZMOWA | THE EDITORS № 31: WOLFGANG KEMPER • HIFISTATEMENT.net
- TEST: Clones Audio 25iRX | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Mozzaik Audio MOZZAIK1 | wzmacniacz mocy
- TEST: Arcam HDA ST60 | odtwarzacz plików audio
- LISTY: CZYTELNICY piszą, redakcja ODPOWIADA
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity